Zakładki

                                       REGULAMIN

 

Regulamin ten określa zasady i sposób dokonywania zakupów w Sklepie Internetowym

prowadzonym przez sprzedającego pod adresem 

                                                    www.kuba-sc.pl

Sprzedawcą jest firma     PPHU „KUBA” s. c.  Grażyna i Marek Kubaccy z siedzibą

mieszczącą się pod adresem :    91-342 Łódź, ul. Zbąszyńska 3 K

Spółka  PPHU „KUBA” s. c. - zwana dalej Sprzedawcą – jest płatnikiem podatku VAT,

NIP:  947-00-05-850  i jest zarejestrowana w systemie REGON :  471111223

Sprzedawca zwany także zamiennie Usługodawcą  - prowadzi działalność gospodarczą

w zakresie kompleksowego wyposażenia sklepów i gastronomii sklasyfikowanej

w systemie PKD 2007 pod oznaczeniem 46.90.Z

Wspólnicy: Grażyna i Marek Kubaccy są zarejestrowani jako przedsiębiorcy w CEIDG

 

Dane kontaktowe:     PPHU „Kuba” s. c.  G. M. Kubaccy

                                          91-342 Łódź, Zbąszyńska  3K

                             Pn- Pt  godz. 8 – 17     tel/fax  42 6500 914

                                    e-mail:    kuba@kuba-sc.pl

 

 

                                         & 1.    Podstawowe definicje 

 

 

1. Regulamin – niniejszy dokument stanowi regulamin w zakresie usług świadczonych

                       drogą elektroniczną zgodnie z  art. 8.     Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r.

                       O świadczeniu usług drogą elektroniczną 

                       (Dz. U.  2002 nr 144, poz. 1204 ze zmianami);

 

  1. Kupujący ( Klient) – każda osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, w przypadku,gdy

                  osoba jest niepełnoletnia – na dokonanie zakupu w sklepie sprzedawcy konieczna

                  jest zgoda jej opiekuna prawnego;

                   - osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną,

                     ale posiadająca z mocy przepisów szczególnych zdolność prawną,

                     a która zamierza dokonać zakupu w Sklepie Internetowym

 

  1. Sklep ( Sklep Internetowy) – jest to serwis dostępny w internecie pod adresem:

                                                            www.kuba-sc.pl

                                            w którym Klient może kupić Produkt

 

  1. Produkt – wszelkie Towary i Usługi dodatkowe oferowane w Sklepie Internetowym

 

  1. Towar – rzecz ruchoma , której dotyczy Umowa Sprzedaży

 

  1. Usługa dodatkowa – usługa na rzecz Klienta, którą Sprzedawca świadczy poza Sklepem

     w   związku ze specyfiką oferowanych Produktów

 

  1. Przedmiot TransakcjiTowary opisane na Stronach Sklepu Internetowego.

       Sprzedający zobowiązuje się do dołożenia wszelkich starań, aby prezentowane na 

     Stronach oferty i informacje były aktualne. W przypadku jednak wystąpienia sytuacji

     braku dostępności zamówionych Towarów, Sprzedawca zadba o niezwłoczne 

     powiadomienie o tym fakcie Kupującego drogą telefoniczną lub mailową.

 

 

 

  1. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży produktów w rozumieniu Ustawy Kodeks Cywilny,

     którą zawierają Sprzedawca z Klientem z wykorzystaniem środków do porozumiewania się

     na odległość ( mail, fax, telefon ).

 

  1. Strona Umowy – Usługodawca ( Sprzedawca) i Kupujący ( Klient).

 

  1. Strony Sklepu – każda strona bądź podstrona www mieszcząca się pod adresem:

                                                 www.kuba-sc.pl

 

  1. Zamówienie – wyrażenie przez Kupującego woli dokonania zakupu określonych

     jednoznacznie co do ilości i rodzaju Produktów, mające na celu doprowadzenie

     do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Sprzedawcy.

 

                                                    

                                                & 2.    Zasady ogólne

 

                   Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia w Sklepie Sprzedawcy jest wcześniejsze

                      zapoznaniesię przez Kupującego z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego treści

            w trakcie składania Zamówienia.

 

  1. Sklep Internetowy firmy PPHU „ KUBA” s. c.  prowadzi sprzedaż poprzez sieć internetu.
  2. Wszystkie Produkty stanowiące ofertę Sklepu zostały legalnie wprowadzone na rynek polski,

      są wolne od wad prawnych i fizycznych i są fabrycznie nowe.

  1. W celu sprawdzenia jakości Towaru dla Klienta,  Sprzedawca musi czasami rozpakować

            dostarczony Produkt. W związku z czym – przygotowując Towar do wysyłki do Klienta

                     Usługodawca dołoży wszelkich starań, aby Produkt ponownie dobrze zabezpieczyć do  

            transportu.

      4.   W trakcie korzystania przez Kupującego z serwisu Sklepu Sprzedawcy oraz podczas

            wszelkiej korespondencji z tym związanej obowiązuje ścisły zakaz przekazywania przez

            Strony Umowy wszelkich treści o charakterze bezprawnym.

 

 

                                             & 3.  Procedura składania zamówień

 

 

      1.  Zamówienia przyjmowane są poprzez Stronę Sklepu (formularz) i drogą mailową

           na adres mailowy siedziby firmy:     kuba@kuba-sc.pl  w systemie całodobowym,

           przez 7 dni w tygodniu i przez cały rok, oraz drogą telefoniczną do firmy

           tel/fax :   42 6500 914   - w dniach i godzinach jej funkcjonowania, które zostały

           podane na Stronach Sklepu.

 

      2. Warunkiem skutecznego złożenia Zamówienia jest precyzyjne i prawidłowe

          wypełnienie  formularza i podanie prawidłowych danych kontaktowych, w tym dokładnego

          adresu, na który dany Towar ma zostać wysłany oraz adresu e-maili numeru telefonu 

          kontaktowego. Bezpośrednie Zamówienie drogą mailową czy telefoniczną powinno również

          spełniać te warunki, aby było skuteczne.

 

      3. W sytuacji braku niektórych danych Sprzedający  skontaktuje się z Klientem.

          W przypadku braku możliwości takiego kontaktu Sprzedawca ma prawo anulować

          Zamówienie – czyli potraktować je jako nieskuteczne. 

 

      4. Podczas procedury składania Zamówienia Kupujący może wyrazić zgodę na to, aby jego

          dane osobowe zostały umieszczone w bazie danych Sklepu Sprzedawcy

          dla potrzeb ich przetworzenia w związku z procedurą realizacji Zamówienia.

          Jeżeli Klient wyraził taką zgodę – ma on zawsze prawo do wglądu w swoje dane, do

          ich poprawiania a także do wysunięcia żądania ich usunięcia z bazy danych  Sprzedawcy.

 

      5. Kupujący ma prawo do skorzystania z możliwości zapamiętania jego danych przez system

          Sklepu Internetowego Sprzedawcy w celu ułatwienia złożenia ponownego Zamówienia.

          Klient powinien wówczas w odpowiednim miejscu formularza podać swój login oraz hasło.

          Loginem Kupującego jest jego adres e-mail, zaś hasło jest ustalane przez Klienta i jest ono

          znane tylko jemu. Ponieważ te dwa elementy będą pozwalały Kupującemu na dostęp do

         swojego konta w Sklepie Sprzedawcy, Klient powinien zadbać o zachowanie tych danych

         wtajemnicy i chronić przed niepowołanym do nich dostępem osób trzecich.

 

     6. Klient wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą mailową ( na adres przez

         siebie wskazany)  elektronicznych obrazów dokumentów związanych z realizacją

         Zamówienia, dokumentów stanowiących podstawę rozliczeń – w szczególności

         takich jak: faktury VAT wraz z załącznikami, faktury korygujące, obrazy paragonów

         fiskalnych, formularzy i korespondencji dotyczącej realizacji Zamówienia.

         Niniejsza zgoda stanowi równocześnie zgodę na wystawianie i przesyłanie faktur w

         formie elektronicznej.

 

     7. Po złożeniu skutecznego Zamówienia Klient otrzyma od Sprzedawcy potwierdzenie

         przyjęcia Zamówienia do realizacji.

 

     8. Przez czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia rozumie się:

 

        - moment wpływu wpłaty przelewu Klienta na rachunek Sprzedawcy podany przy  potwierdzeniu

          przyjęcia Zamówienia do realizacji,

        - moment dokonania Zamówienia, jeżeli płatność jest dokonywana kartą lub została wybrana

          opcja „za pobraniem”.

                                           

                                                               & 4.  Ceny

 

             1.  Ceny Towarów w Sklepie są cenami brutto ( tj. zawierają już podatek VAT )

                              i wyrażone są w złotych polskich.

 

       2.  Wspomniane ceny obowiązują tylko dla Zamówień złożonych

             w Sklepie Internetowym i mogą różnić się od cen ustalonych w punkcie

                      sprzedaży stacjonarnej w siedzibie Sprzedawcy.

      Podane na Stronach Sklepu ceny nie obejmują dodatkowego wyposażenia,wniesienia,

      montażu czy innych czynności, chyba że uwzględniono to w opisie  Produktu.

 

  1. Cena dodatkowych usług ze strony Sprzedawcy jest uzależniona od wartości Zamówienia

                             oraz odległości Klienta od siedziby firmy Usługodawcy.

 

  1.   Cena Produktu podana przez Sprzedawcę w momencie złożenia Zamówienia 

                              jest ceną wiążącą i ostateczną.

 

  1.    Ceny Towarów nie obejmują kosztów wysyłki. Informacje na ten temat

               umieszczone są w opisach Produktów i/lub w zakładce „koszty wysyłki”.

 

 

               

 

                                             & 5. Terminy i koszty wysyłki

        

                        1.   Towar jest wysyłany przez Sprzedawcę pod adres wskazany przez Klienta

                  telefonicznie, mailem lub w formularzu na Stronie Sklepu.

                          2.  Towary są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej, lub         

                 wyspecjalizowanych  firm kurierskich.  W niektórych przypadkach możliwe

            jest dokonanie odbioru osobistego Towarów przez Klienta w siedzibie

                             Sprzedającego.

                      3.  W przypadku braku dostępności Towaru w Sklepie, albo gdy – ze względu na

                szczególne cechy Produktu – ma on być dopiero dla Klienta wyprodukowany

                  lub sprowadzony Sprzedawca każdorazowo poinformuje Kupującego

                             o przewidywanym terminie realizacji Zamówienia.

                           4.  Podane w Sklepie przy każdym Produkcie orientacyjne czasy dostawy dotyczą

             opcji przesyłki „za pobraniem”. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby

           dotarłado Kupującego w ustalonym terminie. W przypadku płatności  przelewem lub kartą

           – należy do czasu podanego na Stronach Sklepu doliczyć  czas koniecznyna zaksięgowanie

            środków na rachunku Sprzedawcy  (zwykle to 1-2  dnirobocze). 

     5.   Klient jest obciążany kosztami wysyłki określonymi na Stronie Sklepu

             w zakładce  „koszty wysyłki”. Wysokość tych opłat zależy od wybranego

                   przez Klienta rodzaju transportu oraz sposobu płatności.

 

 

                                               & 6.   Sposoby płatności

 

 

                             1.   Każda zawarta transakcja jest dokumentowana poprzez wystawienie paragonu lub  faktury.

      2.   Klient może dokonać płatności za zamówiony Towar w następujący sposób:

                               - „za pobraniem” przy odbiorze Towaru,

                               - przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy,

                               - za pośrednictwem odpowiednich systemów płatności elektronicznych

                                 wymienionych w zakładce serwisu „ sposoby płatności”.

      3.  Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez

                             dokonanie wyłączenia wybranych opcji na  Stronie Sklepu.

 

 

                                         & 7.   Zasady odbioru towaru

 

                         1.  Dostawa Towarów obejmuje terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

 

                 2.  W momencie otrzymania przesyłki (od kuriera, czy od Poczty) należy dokładnie sprawdzić,

czy w transporcie nie zostało uszkodzone opakowanie.

    Szczególnie proszę zwrócić uwagę na taśmy lub plomby naklejone na przesyłce.

    Jeśli stwierdzimy, że są uszkodzone – nie należy przyjmować przesyłki

    i w obecności osoby dostarczającej sporządzić szczegółowy protokół szkody a następnie

     jak najszybciej skontaktować się ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia i załatwienia sprawy.

 

 

 

 

                                         & 8.    Procedura odstąpienia od umowy

 

                                          Omówione w tym paragrafie postanowienia dotyczą sprzedaży osobie

                                          fizycznej, która zakupiła Produkt dla celów nie związanych z

                                          działalnością gospodarczą lub zawodową.

 

  1. Osoba, o której mowa w punkcie 1 tego paragrafu – zwana dalej

              Konsumentem, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny,

              składając odpowiednie oświadczenie w formie pisemnej.

                        Zgodnie z art. 7 ust. 1  Ustawy z dnia 2 marca 2000 r.  O ochronie niektórych praw konsumentów

 oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

 ( Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271 ze zmianami )

                              Konsument może odstąpić od Umowy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni,

               licząc od wydania rzeczy, a gdy Umowa dotyczy świadczenia usługi

              – od dnia jej zawarcia. Warunkiem dotrzymania terminu jest wysłanie

                oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przed upływem tego czasu.

  1. Zgodnie z art. 10 ust. 3   wyżej wymienionej ustawy – prawo odstąpienia

              od umowy zawartej na odległość nie przysługuje tylko w ściśle określonych

                                         w tym ustępie ustawy przypadkach.

                  3.     Jeżeli Konsument skorzysta z prawa odstąpienia od umowy – powinien:

               - na adres siedziby Sprzedawcy ( w terminie wspomnianym wyżej) wysłać

              oświadczenie na piśmie oraz podać numer konta, na które Sklep ma zwrócić zapłatę;

              - na własny koszt odesłać kompletny, nieuszkodzony i nie noszący

                śladów jego używania Produkt ( nie dotyczy to tylko sytuacji związanej

                ze sprawdzeniem Produktu).

     4.     W ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od dnia otrzymania Towaru i                                                  

             oświadczenia o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta Sprzedawca

             dokona szczegółowego sprawdzenia Produktu i – jeżeli Towar spełni

             warunki wymienione w punkcie 5 niniejszego paragrafu – zostanie

             wystawiona faktura korygująca. Oryginał wraz z kopią zostanie przez

             Sprzedawcę wysłany do Klienta listem poleconym. Konsument

             powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po jej

             otrzymaniu – w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych – Sprzedawca

             zwróci  kwotę zapłaty na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

 

 

                                      & 9.   Procedury reklamacji

 

                            1.    Produkty wyspecjalizowane objęte są obowiązującymi na terenie Polski

            gwarancjami producenta, importera lub sprzedawcy. Czas trwania  

            gwarancji jest podany w opisie na Stronie Sklepu, zaś szczegółowe 

            warunki dotyczące sposobu realizacji uprawnień z gwarancji zawarte są

            wdokumentach wystawionych przez gwaranta.

  1. Większość Towarów może zostać naprawiona w ramach gwarancji przez

            autoryzowane serwisy producenta czy importera. Adresy takich punktówserwisowych

            znajdują się w drukach gwarancyjnych i/lub na stronach internetowych gwaranta.

     3.   Klient może też skorzystać z pomocy Sprzedającego przy przeprowadzeniu procedury

            reklamacyjnej.

     4.   W sytuacji, gdy gwarancji udziela Sprzedawca dostawa do i z naprawy  

 ma miejsce na koszt Usługodawcy.

 

  1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami (por. załącznik Regulaminu zatytułowany

      Podstawowe akty prawne i źródła informacji)   w sytuacji niezgodności

      Towaru z Umową należy odesłać do Sprzedawcy reklamowany Towar wraz ze stosownym

      pismem opisującym rodzaj niezgodności i oczekiwania Klienta dotyczące sposobu realizacji 

     zobowiązania wobec niego.

 

      6.   Kupujący straci uprawnienia wspomniane w Ustawie z dnia 27 lipca 2002 r.

           O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego

 (Dz. U. 2002 Nr 141 poz. 1176 ze zmianami), jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od

stwierdzenia niezgodności Towaru z Umową nie poinformuje o tym Sprzedawcy.

                                            Aby dochować terminu wystarczy wysłanie powiadomienia przed jego upływem.

 

 7.   W przypadku sprzedaży nie będącej sprzedażą konsumencką wyłącza się działanie przepisów

       ujętych w artykułach od 556 do 576 Kodeksu cywilnego.

 

 

 

                                          & 10.  Ochrona danych osobowych

 

                                 1.   Administratorem baz danych przekazywanych dobrowolnie przez

                       Klientów w trakcie zakupów w Sklepie jest firma:

 

                        PPHU „Kuba” s. c.  Grażyna i Marek Kubaccy

 

                                      

      2.   Udostępnione przez Kupujących dane są potrzebne do realizacji       

            Umów Sprzedaży, wobec tego mogą być przekazywane podmiotom,

            które będą odpowiadały za dostawę Towarów do Klientów oraz –

            w sytuacji zakupów na raty czy w ramach leasingu – odpowiednim

             instytucjom kredytującym zakupy.

            Dane są przez Kupujących przekazywane dobrowolnie, a Klienci

            mają prawo wglądu do swoich danych, do ich poprawiania oraz do 

            wystąpienia do Sprzedawcy z żądaniem ich usunięcia z bazy danych.

                                    

      3.   Klienci mogą wyrazić zgodę na przechowywanie, przetwarzanie i

            wykorzystywanie ich danych w celach marketingowych (np. w celu

            przesyłania im przez Sprzedawcę interesujących ofert w przyszłości).

                                    

      4.   Dane przekazane Sprzedawcy przez Kupujących nie są

            udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.

            

      5.   Najważniejsze przedsięwzięcia Sprzedawcy w  zakresie

            bezpieczeństwa danych wskazano w zakładce: Wybrane aspekty

            Polityki bezpieczeństwa danych osobowych wdrożonej w firmie

                                                PPHU „Kuba” s. c.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                         & 11.  Polityka prywatności i warunki świadczenia

                                                  usług drogą elektroniczną – informacje ogólne

 

                  1.    Gromadzenie informacji w systemie Sklepu Informatycznego odbywa się

                       funkcjonalnie na trzech poziomach :

                           - poprzez dobrowolnie wypełniany przez Klienta formularz Zamówienia,

                           - poprzez stosowane w systemie informatycznym Sklepu pliki cookies,

                             na poziomie protokołów informatycznych funkcjonujących na serwerach,

                           - tworzenia statystyk dotyczących sposobu korzystania przez Kupujących

                             ze Stron Sklepu.   

                  2.   Sprzedawca wykorzystuje w ten sposób zgromadzone informacje w celu:

                           - zapewnienia ciągłości kontaktu z Klientem,

                           - odpowiedniego dostosowywania serwisu Sklepu do potrzeb Klientów.                                                          

                 

                Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w zakładce Polityka prywatności.        

 

 

                              

 

 

                                                  & 12. Postanowienia końcowe

 

 

  1. W sprawach nieuregulowanych tym Regulaminem zastosowanie mają przepisy

                        Podstawowych aktów prawnych wymienionych w załączniku.

 

  1. Wszelkie spory, które mogą wyniknąć ze stosowaniem niniejszego Regulaminu

                       i realizacją Umów Sprzedaży przez Sklep będą  rozwiązywane  na drodze

                       bezpośrednich kontaktów z Klientami. W przypadku nie znalezienia

                       kompromisowego rozwiązania sprawy będą rozpatrywane przez sąd właściwy wg

                       przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej 

                       - zgodnie z Ustawą z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego

                       ( Dz. U. 1964 Nr 43 poz. 296 ze zmianami).

 

  1. Sprzedawca pozostawia sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym

                        Regulaminie z zastrzeżeniem, że w przypadku wprowadzenia tych zmian – do

                        Umów zawartych przed ich wprowadzeniem stosuje się wersję Regulaminu

                        obowiązującą w chwili złożenia przez Klienta skutecznego zamówienia.

                        O przewidywanych zmianach Regulaminu Sprzedawca będzie informował

                        z  wyprzedzeniem na Stronach Sklepu.

 

  1. Data opublikowania i wejścia w życie Regulaminu Sklepu   …................

 

                  5.   Prawa autorskie  do Regulaminu - zgodnie z przepisami ustawowymi należą

                        doadministratora Sklepu tzn. do firmy:

                        PPHU „KUBA” s. c. Grażyna i Marek Kubaccy  z siedzibą w Łodzi.

 

 

 

 

 

 

 

 

                      Załącznik :        Podstawowe akty prawne i źródła informacji

 

 

  1. Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.  Kodeks cywilny   (Dz. U. 1964 Nr 16 poz. 93 ze zmianami)
  2. Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r.  Kodeks postępowania cywilnego

            (Dz. U. 1964 Nr 43 poz. 296 ze zmianami)

  1. Ustawa z dnia 2 marca 2000 r.  - O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny

            (Dz. U. 2000 Nr 22 poz. 271 ze zmianami)

  1. Ustawa z dnia 27 lipca 2002 r.  - O szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz

       o zmianie Kodeksu cywilnego  (Dz. U. 2002 Nr 141 poz.1176 ze zmianami)

  1. Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r.  - O świadczeniu usług drogą elektroniczną

            (Dz. U. Nr 2002 Nr 144 poz. 1204 ze zmianami)

      6.   Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r.  Prawo Telekomunikacyjne

          (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800ze  zmianami)

      7.   Ustawa z dnia 11 marca 2004 r. - O podatku od towarów i usług

            (Dz. U. 2004 Nr 54 poz. 535 ze zmianami)

      8.   Ustawa z dnia 6 grudnia 2008 r. - O podatku akcyzowym (Dz. U. 2009 Nr 3 poz. 11 ze zmianami)

      9.   Ustawa z dnia 10 maja 2018 r. - O ochronie danych osobowych

            (Dz. U. 2018 poz. 1000)

     10.  Ustawa z dnia 23 sierpnia 2007 r.  - O przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym

            (Dz. U. 2007 Nr 171 poz. 1206 ze zmianami)

     11. Ustawa z dnia 16 lutego 2007 r.  - O ochronie konkurencji i konsumentów

            (Dz. U. 2007 Nr 50 poz. 331 ze zmianami)

12. Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. - O prawie autorskim i prawach pokrewnych

            (Dz. U. 1994 Nr 24 poz. 83 ;  tekst jednolity: Dz. U. 2006 Nr 90 poz. 631)

13. Rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 17 grudnia 2010 r. - W sprawie przesyłania

            faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania

            organowi podatkowemu oraz organowi kontroli skarbowej  (Dz. U. 2010 Nr 249 poz. 1661)

     14. Źródłowe materiały i przepisy prawne z tego zakresu są dostępne również na stronie

            internetowej  www.uokik.gov.pl

     15. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady( (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

      w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie

      swobodnego przepływu takich danych (RODO)

 

 

 


Do góry